falling object love

Monday 5 March 2012

luahan otak yg sakit.

hari ni 6/3/2012 , maknenye lagi 16 hari result SPM keluar.
nak kate tak nervous langsumg, tipu la.. cuma skang belum smpai tahap sesak nafas..
ape la nasib aku nanti agaknye.. mampu ke aku tunaikan impian yg mak dah tolong angan-angankan utk aku tu..
aku tak kisah pasal diri aku sndiri. my thinking is pretty simple, kalau fail pun fail la bukan mati pun.
kalau la aku boleh pikir mcm tu kan sng. tapi aku pegang expectation family aku yg tinggi.
aku tak yakin aku boleh jadi mcm yg family aku harapkan.
tapi aku tak sanggup hampakan keluarga. aku bukan anak tak kenang budi.
aku tahu byk yg family aku dah korbankan utk aku.
bila la aku dpt balas budi tu agaknye.
semoga Allah permudahkan jalan aku dalam mengejar  impian aku yg tak seberape ni.
Amin...





No comments:

Post a Comment

kalau rajin, tinggalkan komen owkay! leaving a comment is free of charge.. hehe..