falling object love

Thursday 8 March 2012

all about him

aku dah jadi stalker tak bertauliah sejak aku kenal die.
hari2 aku mesti nak tahu pekembangan die.
lama2 aku rasa dah kenal sgt dgn die even aku jumpe die pun tak pernah.
aku dpt rase something different dgn hidup die. die x mcm org lain..
hidup die nampak je happening, tapi ade rahsia dlm hati die. rahsia yg aku tahu menyakitkan.
die penah terluke, itu yg aku pasti.

''saya tak ada duit, saya cuma ada kasih sayang utk awak. saya tahu kasih sayang saya tak boleh bagi awak makan. tapi kasih sayang ni bagi saya semangat utk jaga awak macam saya jaga nyawa saya sendiri''

hmm.. aku penah bace ayat yga ku rase sgt2 sweet ni dlm slh satu tulisan die. fyi, die ni songwriter, singer, musician and kadang2 penulis jugak. tu yg buat aku tetarik mule2 dulu. he's super talented.
well, ayat yg die tulis tu mungkin rekaan semate mate. but who knows how the writer feel inside.
die menulis utk luahkan ape yg die pendam. i believe that, sebab aku pun mcm tu..
aku teringin nak tahu semua kisah die. mebi boleh jadi bahan utk tulis novel nanti. hehe.
so.. aku akan terus jadi stalker yg setia!
mcm tak patut pulak kan, aku ni busybody tahap dewa! haha..
tapi.. ade aku kisah? kih3!




No comments:

Post a Comment

kalau rajin, tinggalkan komen owkay! leaving a comment is free of charge.. hehe..