falling object love

Monday 25 June 2012

jangan la menangis...

YA ALLAH.... hanya Tuhan tahu betape aku rase nak menangis saat ni.. aku nak meratap, aku nak meraung, nak besedih.. tapi aku tau tak baik buat mcm tu.. bedosa.. aku nak redha dgn semua ni. sbb aku tahu setiap yg Tuhan aturkan utk aku adalah yg tebaik dan ada hikmah di sebalik semua ni.. aku tahu, aku sedang diuji.. Ya Allah.. kuatkan la aku..
tadi surat daru Unisel sampai.. dlm hati aku happy sgt sbnrnye. tapi ape gunenye aku happy kalau surat tu xde makne ape2 pun.. aku x boleh smbung study kat Unisel. Tuhan je tau dlm hati aku ni kecewa mcm mane.. dlm sampul tu siap ade kad pelajar sementara utk aku, buat aku tmbh sedih je.. ok la, boleh jugak  buat kenangan kan.. Allah.. aku menangis lagi.. menaip smbil menangis, mate kabur la. haha.. boleh kan, aku nak menangis.. boleh kan... kenape jd mcm ni? aku nak jd kuat..

No comments:

Post a Comment

kalau rajin, tinggalkan komen owkay! leaving a comment is free of charge.. hehe..