falling object love

Friday 15 June 2012

dilema nye saye ini punn....

tolonggg....!! ape yg patut aku buat sekarang ni... betoi ke keputusan yg aku buat ni??
hurmm.... dilema betul laa.. patut ke aku masuk Unisel?? course bukan calang2 punye course pulak tu.
boleh ke aku buat... kenape la kementerian pengajian tinggi kejam sgt dgn aku?? dowg taw x betape aku yg bangang ni struggling utk spm hari tu? igt sng ke? huh! tp xpelaa... aku redha.. mebi betoi ckp seseorang tu, semua ni ade hikmah.. mungkin rezeki aku kat tmpt lain.. so skang ni dilema aku adlh, adakah Unisel merupakan pilihan yg tepat? ha, dah tahap baku dah ayat aku ni haa.. tapi kalau aku lepaskan tawaran Unisel ni, ade lg ke peluang lain utk aku smbung study? aku risau lgsung xde offer lain utk aku. huhu.. aku nak study.. xnak keje.. x suke keje... uwaa....!
hurm... we won't know if we don't try kan.. susah mcm mane pun, mesti ade penyelesaiannye.. UNISEL! here i come! hahaha! but... oh biotechnology industry.. please be kind to me.. don't be too hard on me.. okay my baby biotech?? i love ya biotech... isy3... tepakse psycho diri sendiri.. ngeh3.. urgh.. working with DNA.. boleh! mesti boleh! malaysia boleh! lola is going to be a biotechnologist one day! percayalah....! eh, ternyanyi lagu siti norhaliza.. ape kes la aku ni. telebih garam dlm badan gamaknye.. huhu..
okay la, tamat sudah sesi bebelan kita hari ni. kita sambung membebel lain kali pulak okay adik2...! kakak tau kakak pandai membebel.. x payah buat muke kagum mcm tu. yg tenganga tu sila la tutup mulut. hehehe.. gurau2 manja je...

okay, wasalam... ^^v

2 comments:

kalau rajin, tinggalkan komen owkay! leaving a comment is free of charge.. hehe..