falling object love

Friday 6 January 2012

aku rindu....

RINDU!
aku da mule rindu zaman sekolah.
aku rindu nak duduk dlm kelas. rindu nak ponteng kelas.. ^^
n yg paling aku rindu, rehat dgn kawan2. time tu la nak becerite semue bende..
kalau la boleh patah balik ke mase tu.. mesti seronok.
betul cakap org, kite cume hargai sesuatu bile bende tu bukan milik kite lagi.
obviously, that words are totally true..
mase skolah dulu, x sabar2 nak habis SPM. skang ni kalo ade yg offer aku ulang SPM mesti aku terime.
tapi mase skolah mesti x seseronok mane tanpe kawan2 aku.
najwa, syazlyn, ezzat, shidah, qutu... aku rindu mase dulu.. terlalu rindu!




keluarge besar 5 Dahlia. walaupun aku bukan dari kelas ni, tapi aku tetap sebahagian dari family 5 Dahlia.
thanks 5 Dahlia, for all those lovely memories..

gambar ni mase class party 5 Dahlia kat Ritz Hotel. i miss that moment!!

my gang on shidah's birthday.. what a moment...
hari terakhir SPM. semue muke hepi + sedih...


rindu macam mane pun, mase tu dah belalu. and life must go on..
biarla hari semalam jadi memori, terus hidup utk hari ini, dan hari esok biar jadi misteri..
wasalam..

No comments:

Post a Comment

kalau rajin, tinggalkan komen owkay! leaving a comment is free of charge.. hehe..