falling object love

Tuesday 7 August 2012

cookie jar = beaker ??

ASSALAMUALAIKUM....
fuh! dah lame jugak x menaip ni... hehe. bulan puase ni aku x update ape2 pun. penat bepuase la katekan.. hee... pejam celik, pejam celik. makan tido, makan tido. x sedar upenye x smpai 2 minggu lagi nak rayer dah... hmm... rasenye belum cukup ibadah bulan puase aku ni.. sedihnye bulan puase nak berlalu.. kalau nak tau, aku lagi suke bulan ramadan dari bulan syawal. i dono why, since aku skola rendah lagi aku kurang excited dgn hari raya. excited tu ade la sikit, tapi x mcm budak2 lain yg sebaye aku mase tu.. kalau boleh hari rayer tu, nak dok rumah je, pastu tutup pintu rumah x bagi org masuk. hehe... kejam btol anak cikton sorang ni kan... aku suke bulan ramadan, sebab pd aku bulan ramadan bulan yg sgt2 meriah. petang2, meriah kat baram (bazar ramadan). malam2 pulak, masjid meriah sbb org nak tarawikh (budak2 dtg main je lebih..).
aku bosan sbnrnye, hari2 duduk rumah je. kdg2, kalau rajin ptg baru kuar rumah nak pegi baram.. dari pagi smpai ptg tegolek jela sambil tgk jam. hehe..
tadi aku tlg mak, mak suruh basuh bekas kuih rayer.. aku dgn muke seposen pegi la cuci.. bekas kuih tu kaca, nipis pulak tuh. sebijik mcm beaker dlm lab. aku pegi isi air byk2, pastu kacau2, macam kacau chemical time buat experimen. hehe.. kalau nampak dek cikton, mangkor aku kene bebel. kui3.. tibe2 lak time tu rindu bebenor dgn science experiment. hehe. tu la, dulu cikgu suruh buat, mengelat memanjang... skang baru nak mengidam buat experiment segale.. hmm... hmm... okay, aku xde idea nak tulis ape dah. jap2, hmmm..... hmmm.... esok2 la aku sambung, main game lagi bagus. hehe..
kbai, selamat bepuase! ^^v

No comments:

Post a Comment

kalau rajin, tinggalkan komen owkay! leaving a comment is free of charge.. hehe..