falling object love

Friday 24 August 2012

raya ke-6 : menyakitkan hati

ASSALAMUALAIKUM...

salam lebaran, salam mulia, salam hari raya... hehe.. hari ni raya ke berapa ek.. raya ke-6 kot. bz sgt smpai raye ke-6 baru dapat menaip. bz mcm mane pun, konklusi aku utk raya tahun ni adalah... raya tahun ni raya yg paling x best. yup! x best langsung.. mungkin sbb family aku x dpt bekumpul masa 1st day raya hari tu kot.. anak2 sedara pun xde, mendap giler raya tahun ni.. walau mcm mane pun, aku still besyukur sbb aku masih diberi umur utk sambut raya tahun ni..
tapi, 2 hari sebelum raya hari tu aku ade la pegi bebuka puasa dgn kwn2 a.k.a 'best frens ever' aku.. najwa, ezat, syaz, qutu, shidah and yana. semua ade.. bkn selalu dpt bekumpul mcm tu.. best giler wa cakap sama lu.. mmg la aktiviti kitorang biase2 je. bebuka together gether, pastu shopping together gether jugak. haha. aktiviti yg biase2 ni, kalau dilakukan dgn kwn2 yg sgt rapat, boleh jadi aktiviti paling best sekali! alhamdulilah, kenangan manis tu aku akn simpan dlm hati aku smpai bila2..
hmm.. sbnrnye mood aku teruk giler hari ni. kalau aku becakap mesti nak maki hamun je kejenye. that's why aku menaip je. huhu. bayangkan, bende tu korang lgsg x buat tapi korang dituduh buat bende tu and x diberi peluang lgsg utk bela diri.. sakit x hati korang tu? plus, kebaikan yg korang buat selame ni dah la x dihargai lgsg, dipandang mcm sampah je pulak tu! come on la.. kpd si polan bt. si polan, aku bkn x terima kritikan. tapi aku rase, sebelum ko nak judge atau kritik seseorang tu, ko cermin dulu diri ko tu mcm mane.. layak ke ko tu nak kritik org lain hah?? pikir ar sendiri.. bye2, adios. aku dah sakit hati sgt..

No comments:

Post a Comment

kalau rajin, tinggalkan komen owkay! leaving a comment is free of charge.. hehe..